YAK-11 MOOSE
Oefenvliegtuig voor gevorderde opleiding – Sovjet Unie – Eerste vlucht in november 1945 – Max. snelheid 460 km/h – In het museum sinds 1992.
Oefenvliegtuig voor gevorderde opleiding – Sovjet Unie – Eerste vlucht in november 1945 – Max. snelheid 460 km/h – In het museum sinds 1992.
Jacht- en verkenningsvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in september 1916 – Max. snelheid 195 km/h – In dienst bij de Belgische Militaire Luchtvaart van 1920 tot 1930 – In het museum sinds 1989.
Twee-zits verkennings- en oefenvliegtuig – Frankrijk – Eerste vlucht in 1914 – Max. snelheid 114 km/h – In dienst bij het Belgische Militaire Vliegwezen in 1918 – In het museum sinds 1975
Lichte bommenwerper, verkennings- en artillerieobservatievliegtuig – Frankrijk – Eerste vlucht in 1914 – Max. snelheid 109 km/h – In het museum sinds 1980.
Jachtvliegtuig – Frankrijk – Eerste vlucht in april 1917 – Max. snelheid 217 km/h – In dienst bij het Belgische Militaire Vliegwezen en daarna bij de Belgische Militaire Luchtvaart van 1918 tot 1921 – In het museum sinds 1920.
Jachtvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in december 1916 – Max. snelheid 185 km/h – In dienst bij het Belgische Militaire Vliegwezen in 1918 – In het museum sinds 1920.
Vliegtuig voor artillerieobservatie – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in 1916 – Max. snelheid 159 km/h – In dienst bij het Belgische Militaire Vliegwezen en daarna bij de Belgische Militaire Luchtvaart van 1916 tot 1921 – In het museum sinds 1920.
Verkennings- en artillerieobservatievliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht op 17 juni 1916 – Max. snelheid 157 km/h – In dienst bij het Belgische Militaire Vliegwezen in 1917-1918 – In het museum sinds 1920.
Jachtvliegtuig – Frankrijk – Eerste vlucht in 1917 – Max. snelheid 165 km/h – In dienst bij de Belgische Militaire Luchtvaart van 1917 tot 1920 – In het museum sinds 1920.
Driedekker, privé constructie – België – Enig exemplaar – Getest in 1912 door François Chassagne – In het museum sinds 1972.