KL-12
Een-zits ULV, persoonlijk ontwerp – België – Eerste vlucht in oktober 1932 – Max. snelheid 220 km/h – In het museum sinds 1937.
Een-zits ULV, persoonlijk ontwerp – België – Eerste vlucht in oktober 1932 – Max. snelheid 220 km/h – In het museum sinds 1937.
Een-zits ULV, persoonlijk ontwerp – België – Eerste vlucht in oktober 1932 – Max. snelheid 220 km/h – In het museum sinds 1937.
Verbindingsvliegtuig en oefenvliegtuig voor gevorderde opleiding en acrobatiek – Frankrijk – Eerste vlucht in februari 1929 – Max. snelheid 205 km/h – In dienst bij de Belgische Militaire Luchtvaart vanaf 1931 – In het museum sinds 1977.
Oefenvliegtuig voor gevorderde opleiding – Verenigde Staten – Eerste vlucht in april 1936 – Max. snelheid 225 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1947 tot 1958 – In het museum sinds 1959.
Oefenvliegtuig voor elementaire opleiding – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in maart 1937 – Max. snelheid 225 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1946 tot 1953 – In het museum sinds 1974.
Oefenvliegtuig voor elementaire opleiding – Frankrijk – Eerste vlucht in oktober 1932 – Max. snelheid 170 km/h – Verkregen door omruiling – In het museum sinds 1977.
Verbindings- en toerismevliegtuig – Frankrijk – Eerste vlucht in 1934 als Messerschmitt 108 – Max. snelheid 300 km/h – Gerestaureerd wrak – In het museum sinds 1973.
Toerismevliegtuig – Verenig Koninkrijk – Eerste vlucht in begin 1932 – Max. snelheid 257 km/h – In het museum sinds 1975.
Oefen- en verbindingsvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – eerste vlucht in oktober 1939 – Max. snelheid 257 km/h – In het museum sinds 1952.
Zweefvliegtuig – België – Eerste vlucht rond 1931 – In het museum sinds 1971.