DH 89A DRAGON RAPIDE
Transportvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht op 17 april 1934 – 73 Exemplaren gebouwd – Max. snelheid 253 km/h – In het museum sinds 1973.
Transportvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht op 17 april 1934 – 73 Exemplaren gebouwd – Max. snelheid 253 km/h – In het museum sinds 1973.
Verbindings- en oefenvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in juni 1937 – Max. snelheid 302 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1947 tot 1954 – In het museum sinds 1958.
Verbindings- en oefenvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in juni 1937 – Max. snelheid 302 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1947 tot 1954 – In het museum sinds 1958.
Oefenvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in september 1937 – Max. snelheid 475 km/h – Verkregen door omruiling – In het museum sinds 1972.
Oefenvliegtuig voor elementaire opleiding – Duitsland – Eerste vlucht in februari 1939 – Max. snelheid 215 km/h – Wrak gerecupereerd in Oostende, gerestaureerd door de AELR – In het museum sinds 1977.
Twee-zits zweefvliegtuig – Frankrijk – Eerste vlucht in januari 1942 – In het museum sinds 1973.
Twee-zits oefenvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in oktober 1931 – Max. snelheid 167 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1945 tot 1948 – In het museum sinds 2005.
Nachtjager – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in november 1940 – Max. snelheid 655 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1947 tot 1956 – In het museum sinds 1957.
Transportvliegtuig – Verenigde Staten – Eerste vlucht in december 1935 – Max. snelheid 360 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1946 tot 1976 – In het museum sinds 1973.
Vliegtuig voor grondaanvallen – Verenigde Staten – Eerste vlucht in juli 1942 – Max. snelheid 518 km/h – In dienst bij diverse privé maatschappijen, opgevorderd door de Belgische Staat – Geschonken aan het museum in 1976.