UC-61K FORWARDER
Oefen- en verbindingsvliegtuig – Verenigde Staten – Eerste vlucht in 1932 – Max. snelheid 198 km/h – Belgisch burgerlijke immatriculatie – Geschonken aan het museum in 1970.
Oefen- en verbindingsvliegtuig – Verenigde Staten – Eerste vlucht in 1932 – Max. snelheid 198 km/h – Belgisch burgerlijke immatriculatie – Geschonken aan het museum in 1970.
Verkenningsvliegtuig en lichte bommenwerper – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in maart 1936 – Max. snelheid 388 km/h – In dienst bij de Belgische Militaire Luchtvaart van 1937 tot 1940 – In het museum sinds 1990.
Verbindings- en observatievliegtuig – Duitsland – Eerste vlucht in mei 1936 – Max. snelheid 175 km/h – Gereconstrueerd exemplaar – In het museum sinds 1972.
Jachtvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in november 1936 – Max. snelheid 545 km/h – Bij de Allied Flight Metropolitan Squadron en daarna de Belgische Luchtmacht van 1946 tot 1951 – In het museum sinds 1958.
Jachtvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in maart 1943 – Max. snelheid 953 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1951 tot 1963 – In het museum sinds 196.
Burgerlijk en militair transportvliegtuig – Duitsland – Eerste vlucht in september 1930 – Max. snelheid 271 km/h – In dienst bij SABENA van 1936 tot 1946 – In het museum sinds 2001.
Toerismevliegtuig – Denemarken – Eerste vlucht in september 1944 – Max. snelheid 185 km/h – In het museum sinds 1975.
Een-zits ULV, persoonlijk ontwerp – België – Eerste vlucht in oktober 1932 – Max. snelheid 220 km/h – In het museum sinds 1937.
Verbindingsvliegtuig en oefenvliegtuig voor gevorderde opleiding en acrobatiek – Frankrijk – Eerste vlucht in februari 1929 – Max. snelheid 205 km/h – In dienst bij de Belgische Militaire Luchtvaart vanaf 1931 – In het museum sinds 1977.
Oefenvliegtuig voor gevorderde opleiding – Verenigde Staten – Eerste vlucht in april 1936 – Max. snelheid 225 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1947 tot 1958 – In het museum sinds 1959.