M.14A MAGISTER 1
Oefenvliegtuig voor elementaire opleiding – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in maart 1937 – Max. snelheid 225 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1946 tot 1953 – In het museum sinds 1974.
Oefenvliegtuig voor elementaire opleiding – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in maart 1937 – Max. snelheid 225 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1946 tot 1953 – In het museum sinds 1974.
Oefenvliegtuig voor elementaire opleiding – Frankrijk – Eerste vlucht in oktober 1932 – Max. snelheid 170 km/h – Verkregen door omruiling – In het museum sinds 1977.
Verbindings- en toerismevliegtuig – Frankrijk – Eerste vlucht in 1934 als Messerschmitt 108 – Max. snelheid 300 km/h – Gerestaureerd wrak – In het museum sinds 1973.
Toerismevliegtuig – Verenig Koninkrijk – Eerste vlucht in begin 1932 – Max. snelheid 257 km/h – In het museum sinds 1975.
Oefen- en verbindingsvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – eerste vlucht in oktober 1939 – Max. snelheid 257 km/h – In het museum sinds 1952.
Twee-zits oefen- en stuntvliegtuig – België – eerste vlucht in mei 1933 – Max. snelheid 200 km/h – Bij de Belgische Luchtmacht van 1948 tot 1977 – Acrobatische patrouille « de Pinguïns » – In het museum sinds 1980.
Twee-zits oefen- en stuntvliegtuig – België – eerste vlucht in mei 1933 – Max. snelheid 200 km/h – Replica van het toestel waarmee Divoy en Donnet ontsnapten – In het museum sinds 1964.
Jachtvliegtuig – Verenigd Koninkrijk – Eerste vlucht in maart 1936 – Max. snelheid 502 km/h – Bij de RAF en daarna bij de Belgische Luchtmacht van december 1943 tot 1954 – Gereconstrueerd toestel – In het museum sinds 1952.
Jachtvliegtuig – Verenig Koninkrijk – Eerste vlucht in maart 1936 – Max. snelheid 706 km/h – Bij de RAF en daarna bij de Belgische Luchtmacht van 1944 tot 1954 – Gereconstrueerd toestel – In het museum sinds 1951.
Oefenvliegtuig voor elementaire opleiding – België – Eerste vlucht in november 1937 – Max. snelheid 190 km/h – In het museum sinds 1989.